Atreyova smečka

24.07.2010 20:18

 Jsem moc rád, že jsem se dostal do rukou páníčkům, kteří si mě vybrali z tolika mých sourozenců. Žiji v malebném městečku na Vysočině. Je zde krásná příroda, čisté a hluboké rybníky :-) vodu já móóc rád. Jezdím 3x v týdnu do kynologického výcvikového střediska, kde se snažím dělat paničce radost, protože panička to chce se mnou někam dotáhnout jak mi šeptává do ouška. Budu se snažit abych tvojí důvěru nezklamal. Móóc Vám děkuji za vaší dosavadní péči, kterou mi poskytujete, kdybych dovedl mluvit, tak bych Vám to řekl, takhle Vám to musím dát najevo pouze tak, že na Vás budu hodný, budu Vás poslouchat, budu se vyvarovat problémům a hlavně chci být jeden z těch nejšikovnějších choďáků co běhají po naší celé České republice. Opravdu jsem šťastný tam, kde jste i VY.

Váš ATREY